Translate

30 grudnia 2016

N jak niewyspanie

"N jak niewyspanie 
to groźny przeciwnik,
bo obniża sprawność twojego ciała, duszy i umysłu.
Możesz go pokonać tylko w jeden sposób:
Zadbaj o to, żeby spać tyle,
ile potrzebuje twój organizm.
Bez wymówek".

Beata Pawlikowska, "Jedz zdrowo i myśl pozytywnie"


Ja też mam z tym problem... Tyle rzeczy do zrobienia, a doba taka krótka ;) Ale sen to nasz sojusznik! Warto zatem zadbać o to, żeby było go tyle, ile potrzebujemy! Uczmy się od dzieci! One wiedzą, co dobre :) 






Zbliża się czas postanowień noworocznych, może zatem warto dopisać do swojej listy punkt "codziennie będę się wysypiać"? Co Ty na to? :) 

2 komentarze:

  1. Ja śpię tyle ile mi pozwala natura,ona sama mnie budzi.Jestem wypoczęta,a zatem szczęśliwa.Nadmieniam,mogę sobie na to pozwolić:)

    OdpowiedzUsuń

Ci, którzy tego bloga odwiedzają, czego mi życzą, niech i sami mają :)