Translate

19 marca 2017

Kokosanki


Przepis znalazłam tutaj: klik. Wyszło 20 sztuk (cała piekarnikowa blacha). Bez glutenu, bez jajek, bez mleka i szybkie w przygotowaniu. 

Składniki:

- 2 szklanki wiórków kokosowych,
- 1 szklanka bezglutenowych płatków owsianych (zmielonych w młynku),
- 1/4 szklanki cukru trzcinowego (ja dałam ksylitol),
- 1 łyżka zmielonego siemienia lnianego + 3 łyżki wody,
- 1/3 szklanki oliwy,
- 1/3 szklanki wody.

Przygotowanie:

1. Siemię zalałam gorącą wodą i odstawiłam na chwilę, żeby zgęstniało.
2. Wymieszałam dokładnie suche składniki, dodałam siemię i oliwę. Wymieszałam łyżką.
3. Powoli dolewałam wodę i mieszałam, aby uzyskać odpowiednią konsystencję (nie za rzadką).
4. Formowałam niewielkie kulki i rozpłaszczałam je na piekarnikowej blaszce wyłożonej papierem do pieczenia.
5. Piekłam do zbrązowienia w piekarniku nagrzanym wcześniej do 180 stopni C.

Spróbujesz? 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ci, którzy tego bloga odwiedzają, czego mi życzą, niech i sami mają :)