Translate

9 lutego 2017

Chrupiące muszle kukurydziane



Szybkie śniadanie, kolacja, lunch? Wystarczy mieć przy sobie chrupiące muszle kukurydziane. Kupiłam je w Carrefour. Skład mają krótki, brzmi tak: mąka kukurydziana, olej słonecznikowy, woda, sól. Smakują dobrze! Jedynym minusem było to, że były połamane.
Posmarowałam je bezglutenowym keczupem i majonezem, na to położyłam upieczoną dynię i kalarepkę, trochę świeżego ogórka, papryki i awokado, polałam sosem dyniowym i posypałam kiełkami. Było pysznie! :)


2 komentarze:

  1. Na jakim dziale można znaleźć taki wynalazek? niestety nie mogłam znaleźć. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrowa żywność :) Ale nie w każdym Carrefourze są...

      Usuń

Ci, którzy tego bloga odwiedzają, czego mi życzą, niech i sami mają :)