Translate

15 października 2016

3... 2... 1... start! :)

Mam na imię Agnieszka. Urodziłam się wiosną 1982 roku. Byłam chorowitym dzieckiem... W jedenastym roku życia lekarze zdiagnozowali u mnie niedoczynność tarczycy i Hashimoto... Mówiąc szczerze - wolałabym nie pamiętać tamtych czasów! Brakowało mi energii, wiecznie marzłam; miałam kilkanaście lat, a czułam się jak stulatka.
Skończyłam szkoły, rozpoczęłam pracę zawodową, a pierwszego stycznia 2012 roku zostałam mamą. Byłam szczęśliwa, ale szczęście to skutecznie zakłócało mi słowo "alergia"... Mój syn niemal na wszystko reagował wysypką, ciemieniuchą, puchnięciem... Czułam się jak Syzyf, ale minęło trochę czasu i... wtedy zrozumiałam, że tak właśnie miało być. Wszechświat pokazał mi moją drogę, bo Wszechświat ZAWSZE daje nam to, czego nam potrzeba! Tak właśnie zaczęła się moja przygoda ze zdrowym odżywianiem i zdrowym życiem. Zdrowego życia potrzebował mój syn i tego potrzebowałam również ja. Moje życie wywróciło się do góry nogami! 

Chciałabym, aby ten blog był miejscem, w którym opowiem o tym, jak warto żyć. I choć jeszcze nie wiem wszystkiego w tym temacie, to wiem już na tyle dużo, żeby móc dzielić się tym ze światem. Będę podrzucać przepisy na zdrowe posiłki, dzielić się swoimi doświadczeniami w temacie alergii i innych chorób, czasem opowiem o książkach, które przeczytałam... Pomysłów mam milion, mam też siły i chęci, by wcielać je w życie :) Trzymaj za mnie kciuki i zacznij czarować tak jak ja! Zaczaruj świat, który Cię otacza, abyś żył zdrowiej, lepiej i mądrzej... Uwierz, że potrafisz! Wszechświat Ci sprzyja :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ci, którzy tego bloga odwiedzają, czego mi życzą, niech i sami mają :)