Translate

24 listopada 2016

Pasztet dyniowy

Ci, którzy spędzają wiele godzin w pracy lub nie przepadają za działaniami kuchennymi, też mogą jeść zdrowo. Dzisiaj pokazuję Wam mój ulubiony pasztet dyniowy, tzw. "gotowiec". Sięgam po niego, gdy doba okazuje się dla mnie za krótka :) 



Skład: pestki dyni 27%, suszone warzywa (marchew, pasternak, por, seler, lubczyk), kasza kukurydziana, woda, nierafinowany olej rzepakowy, czarnuszka (0,6 %), chili (0,3 %), sól. Produkt bezglutenowy.

Firma Denver Food ma w swojej ofercie jeszcze inne smaki. Wszystkich próbowałam na Konferencji Żywieniowej "Wyzwanie zdrowe wychowanie", w której brałam udział 14.10.2016 roku i o której wkrótce napiszę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ci, którzy tego bloga odwiedzają, czego mi życzą, niech i sami mają :)