Translate

25 listopada 2016

Soki

Najlepsze soki to te, które zrobisz sam bezpośrednio przed spożyciem, używając wyciskarki wolnoobrotowej. Pijemy bowiem soki po to, aby dostarczyć organizmowi jak najwięcej witamin i minerałów. Ja nie posiadam jeszcze wyciskarki, mam natomiast sokowirówkę i korzystam z niej dość często, bo lubię soki warzywno - owocowe (Wyciskarka czy sokowirówka?). Ale czasem chciałabym wypić sok, a nie mam czasu, żeby go zrobić. Na szczęście na rynku jest coraz więcej soków o bardzo dobrym składzie. 

Rodzaje soków:

- wyciskane w domu,
- soki bezpośrednio tłoczone (nie z koncentratu), naturalnie mętne,
- jednodniowe,
- soki odtworzone z koncentratu (mętne lub klarowne),
- smoothie (czyli sok z fragmentami całych owoców lub przecierami owocowymi).

Jeśli chcesz wiedzieć więcej, przeczytaj: http://czytajsklad.com/soki-owocowe/

Ostatnio w Rossmannie natknęłam się na soki firmy "Juice Clinic".


Mają bardzo ciekawe składy. Są wyciskane na zimno, bezpośrednio tłoczone z całych owoców, pasteryzowane. 250 ml soku w szklanej butelce kosztuje 4,99 zł.
Rossmann na swojej stronie internetowej opisuje te produkty i podaje ich dokładne składy: 
3) Figura
4) Detoks

A jakie soki lubisz Ty?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ci, którzy tego bloga odwiedzają, czego mi życzą, niech i sami mają :)