Translate

2 listopada 2016

Eliksir na zakwaszenie żołądka

W poście "Gdzie zaczyna się zdrowie?" pisałam, że żołądek zdrowego człowieka powinien być odpowiednio zakwaszony. Jednak niewłaściwe jedzenie, stres, zanieczyszczone powietrze powodują, że zakwaszenie nie jest prawidłowe albo go nie ma. 

Dzisiaj przynoszę Ci przepis na eliksir, który pomaga zakwasić żołądek i odkwasić organizm. Pierwszy raz próbowałam go w moim ulubionym sklepie eko, teraz już robię go sama. Jeśli chcesz spróbować (a można pić go codziennie), przygotuj następujące składniki:

- 1,5 szklanki zimnej wody źródlanej,
- 0,25 szklanki soku jabłkowego mętnego (najlepiej świeżo wyciśniętego),
- 2 łyżki octu jabłkowego (najlepiej ekologicznego),
- 0,25 łyżeczki cynamonu.

Wlej do słoika wszystkie płynne składniki, dosyp cynamon, dokładnie wszystko wymieszaj. Miksturę możesz wypić od razu, ale nadaje się ona również do przechowywania w lodówce (2 - 3 dni). Spróbujesz?  

2 komentarze:

  1. Dziękuję wspaniała Agnieszko - jakież mądrości kulinarne u Ciebie znalazłam... Chleb 2-składnikowy - obłęd w pozytywnym znaczeniu. A gdzie można klikać na "Lubię"? Chętnie bym chciała otrzymywać e-maile, ale nie znam angielskiego, więc też nie wiem, jak dojść do tego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się u mnie podoba :) Funkcji "lubię" nie ma, post można udostępniać w usłudze Twitter, Facebook, w serwisie Pinterest, można wysłać do kogoś pocztą e-mail. Możesz otrzymywać maile powiadamiające o nowym wpisie na blogu, wystarczy po lewej stronie pod napisem "Follow by Email"("obserwuj przez maila") wpisać swój adres e-mail i kliknąć "submit"("zatwierdź"). Zapraszam również do polubienia mojej strony na Facebooku :) Pozdrawiam!

      Usuń

Ci, którzy tego bloga odwiedzają, czego mi życzą, niech i sami mają :)