Translate

26 listopada 2016

Placki owsiano - bananowe

Weszłam dzisiaj z rana do kuchni z chęcią eksperymentowania. Na zdjęciu widać efekt moich działań, bardzo smaczny efekt :)

Przygotowałam (na jedenaście sztuk):

- 1 szklankę płatków owsianych bezglutenowych,
- 1 banana,
- siemię lniane złociste (ok. 2-3 łyżek),
- trochę wrzątku (do zalania zmielonego siemienia),
- 200 ml mleka kokosowego,
- tłuszcz do smażenia.

1. Płatki owsiane zmieliłam.
2. Rozgniotłam widelcem banana.
3. Zmieliłam siemię lniane i zalałam odrobiną wrzątku, wymieszałam.
4. Połączyłam wszystkie składniki i dałam im poleżakować około 10 minut.
5. Rozgrzałam tłuszcz na patelni i usmażyłam placki.
6. Podałam z domowym dżemem jagodowym.

Po śniadaniu zostały tylko puste talerze. Placki będą na pewno do powtórki! Nawet przepis już mam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ci, którzy tego bloga odwiedzają, czego mi życzą, niech i sami mają :)